www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

Join the forum, it's quick and easy

www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh
www.alla4.swedisforum.net
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

allt som handlar om ungdomar


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Så blir du smal!!

4 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Så blir du smal!! Empty Så blir du smal!! lör nov 28, 2009 10:23 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin

SÅ BLIR DU SMAL


10 enkla tips på vägen

Av: ADELE TRESCHOW


[tr][td style="WIDTH: 50%" valign="top"]
Det finns flera sätt att göra det. Många dåliga, få bra. Det som avgör ifall dieten blir framgångsrik sitter tyvärr bara i huvudet. Här är några tricks hur att lyckas.


1. Börja i rätt tid
Efter ett uppbrott med killen, efter en blöt och ohälsosam semester eller bara varje måndag. Det är faktiskt så att du lär bli mer viljestark efter en ödesdiger motgång – än innan den. ”Jag ska inte äta någon julmat" eller ”Jag ska skippa alkoholen på firmafesten” är lika klassiska som ohållbara.
Tro oss.

2. Kylskåpslås efter klockan 20
En välbalanserad godispåse till Desperate housewives innebär svårslagen njutning. Men det kommer att döda din diet innan första reklampausen. Bestäm dig för att ingen mat ska passera dina läppar efter klockan 20.00. Jag lovar, det kommer att ge resultat direkt!

3. Skaffa dig rutiner Matdagbok!
Om du skriver upp allt du äter under en vecka – kommer du garanterat att halvera det intaget veckan efter. Framförallt när du upptäcker allt det onödiga skräp du dunkat i dig. Se det som en tävling. Ta bort det du inte verkligen behöver och ersätt det du anser är livsnödvändigt med kanske ett lite bättre alternativ.


4. Half your shit!
Detta är succén bakom Viktväktarna. Ät hälften, dumpa hälften. Du kommer att bli lika mätt och nöjd när hjärnan väl hunnit registrera att den faktiskt fått tillräckligt mat i sig. Testa själv genom att spara halva mackan eller salladen, och ifall du fortfarande känner dig hungrig efter 20 minuter (vilket du inte kommer att göra) är du välkommen att äta.

5. Choklad till frukost?
Inte riktigt, men tänk på frukost som en kung, lunch som en medborgare och middag som en tiggare. Ät ditt största mål till frukost, och minska sen stadigt ditt intag.

6. Väg in dig
Håll koll på din vikt dagligen. Detta är inte långsiktigt (ett nervöst förhållande till vågen är förbannat osexigt) men under en viss period kan det vara bra att kolla hur din kropp fungerar. När du gick upp ett kilo över en dag, åt du kanske extra mycket fett den dagen? Bra, då vet du att just din kropp hamstrar fett. Använd kroppen som basen i ”ditt experiment”.


[/td][td style="PADDING-RIGHT: 21px; PADDING-LEFT: 21px; PADDING-BOTTOM: 21px; PADDING-TOP: 21px"] [/td] Så blir du smal!! Cartoon_girl_st5[td style="WIDTH: 50%" valign="top" align="center"]


7. Håll andan uppe
Ingenting går utan motivation, och naturligtvis gäller det även i kriget mot kroppen. Så glöm inte att all form av belöning är bra. En manikyr, en lap dance eller en ny bil vid varje förlorat kilo. All good.

8. Skaffa förebilder
Victoria Secrets visningar på repeat fungerar varje gång jag tappar gnistan. Det går, på nåt jävla sätt att komma dit.

9. Do your math
Äter du färre kalorier än du konsumerar, går du ner i vikt. Oavsett vad de rackarns kalorierna består av; feta, sammansatta eller kolhydratrika. De är fortfarande kalorier.
Ät färre av dem.

10. Day by day
Fuckar du upp det dag ett, styr upp dig dag två. Så kanske även dag tre och fyra går förbi relativt smärtfritt. Låt bara inte allt falla, enbart för att du tryckte i dig ett Snickers till filmen. Det är inte hela världen. Bara kompensera skiten, så är du back on track!
[/td][/tr]

https://alla4.swedishforum.net

2Så blir du smal!! Empty Sv: Så blir du smal!! sön dec 06, 2009 1:09 pm

auday


ny börjare
ny börjare

jätt bra riyamz

3Så blir du smal!! Empty Sv: Så blir du smal!! sön dec 06, 2009 11:52 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin

varsågod d var litet.

https://alla4.swedishforum.net

4Så blir du smal!! Empty Sv: Så blir du smal!! tor dec 17, 2009 11:59 pm

The_Fisk


ny börjare
ny börjare

Nu motsäger du dig själv.
I en annan tråd som ligger under ungdomstankar säger du att det är dåligt att vara smal, men här har du ändå lagt in tio tips till att bli smal?
Jag förstår mig inte på ditt tankesätt, du säger en sak och sen en annan?
Du får bestämma dig vad du står för!

5Så blir du smal!! Empty Sv: Så blir du smal!! fre dec 18, 2009 4:41 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin

Du får läsa någrant igenom de som jag sjävl har skrivit som min åsik och läsa de som jag har skrivit men av andras åsikter. Jag skriver ibland andras åsikter för att vi ska duskitera tillsammans rund de som pågor i ungdomars hjärna.....
Läs nogrant....Då kommer du ovh se vad jag står för...

https://alla4.swedishforum.net

6Så blir du smal!! Empty Sv: Så blir du smal!! tis jan 26, 2010 12:15 am

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

OscarWilde skrev:Tja... Du är vad du inte skiter.


The_Fisk, jag tror du förstår om du tänker efter lite att detta är tips som hjäper de som har problem med vikten, inte dem som har BMI under 16 redan... Det finns folk med problem på båda hållen vet du.

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Liknande ämnen

-

» Barn blir tjockare av datorn

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet