www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

Join the forum, it's quick and easy

www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh
www.alla4.swedisforum.net
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

allt som handlar om ungdomar


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Hejjjjjjj alla 4

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Hejjjjjjj alla 4 Empty Hejjjjjjj alla 4 tor okt 15, 2009 10:32 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin


Tjaa alla ungdomsmöte
Hejjjjjjj alla 4 Ungdom
Jag hadde lite ord att dela ut till er .
Meningen inte bara att logga in en gång och sedan hejdå Utan här vill jag att alla ska ha de roligt och utnytja detta sajten till er behov på alla möjliga sätt.Ni har schansen att önsa de ni vill under ett År så missa inte de för att det kommer inte varje dag till er!!!! Hejjjjjjj alla 4 Icon_bounce
Kanske jag har inte hunit så pas mycket med att fixa sidan men lite lite ska vi alla gå up för stegen och fixa saiten på ett bra och rolig sätt.
Ala börjar från noll och sluta på hundra, och ingen föds med guld i munen utan man måste ha talamod och kämpa för att nå de målet man vill.
Derför vill jag att alla ska hjälpa mig med att nå upp mitt mål samtidigt vi ska ha de roligt tillsammans.
Tänk på nåndag ni kommer också vara i mitt sitvation där ni behöver någons hjälp. Och utaner hjälp jag kommer inte lyckasi mitt projekt arbete.
Slutligen vill jag verkligen tacka er för ert hjälp och att ni står upp för mig
Samtidigt vill jag sega att kanske jag är inte så dugtig i svenska men det spelar ingen roll för alla är inte bra på allt. VIktigaste att man kan och vet hur man lever som en människa och respektera alla människor så man vill bli respekterad.

Riyam Ziyad Hejjjjjjj alla 4 Icon_biggrin

https://alla4.swedishforum.net

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet