www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

Join the forum, it's quick and easy

www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh
www.alla4.swedisforum.net
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

allt som handlar om ungdomar


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

denna veckans sitande i stolen är jag.riyam

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

riyamz

riyamz
Admin
Admin

Tja det är jag som ska sitta på stolen... Passa på och ställ frågor till mig... Alltså frågorna kn vara vad som hälst..
Frågorna ska kunna ställas ända till lördag sedan får vi börja med en ny medlem som ska sitta på stolen......
click här för att registrera dig på sittande på stolen!!!!
Riyamz

https://alla4.swedishforum.net

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

Frågor:

Varför valde du att göra detta forum som projektarbete?
Finns fri vilja enligt din åsikt och varför?
Vad är bäst, hårdost eller mjukost?
Kött eller fisk? (á la Sean Banan Wink )
Konservativ eller Liberal?
Metallica eller Guns 'n' Roses?
Totally Spies eller Gadget? (barnprogram)
I vilket land önskar du att du blivit förr i och varför?
Vem är din favoritmedlem i forumet Twisted Evil ?

riyamz

riyamz
Admin
Admin

OscarWilde skrev:Frågor:

Varför valde du att göra detta forum som projektarbete?
Jag tycker om att sitta vid dator. Samtidig jag ville jobba med något som skulle vara roligt för ungdommarna. Och att göra hemsida skulle jag inte behöva andras hjälp utan jag kan jobba självtändig för att höja mitt betyg. När man gör ett hemsida kan man jobba med den gratis och behöver bara ett dator som hjälp medel.
Finns fri vilja enligt din åsikt och varför?
Alla har ett vilja och alla har ett tanke som andra inte har. Alla folk är olika och tänker på andra sätt. Kanske de som är roligt att alla är olika. man måste respektera andras åsikter och vilja. Men samtidigt iblan måste man fråga andra om hjälp drf alla kan inte välja allt själv eftersom vi är beroende av andra och bor i ett samhälle som är fyllt av människor.
Ex. Att vilja droga påverkar inte bara dig själv utan den påverkar hela familjen. Derför man måste välja rätt.
Vad är bäst, hårdost eller mjukost?
Mjukost helst utan mycket fett. denna veckans sitande i stolen är jag.riyam Icon_geek
Kött eller fisk? (á la Sean Banan Wink )
Hmmmm denna veckans sitande i stolen är jag.riyam Icon_sad nee fisk.
Konservativ eller Liberal?
Vad menar du???
Metallica eller Guns 'n' Roses?
Hmmmm vet ej!!!
Totally Spies eller Gadget? (barnprogram)
Spies denna veckans sitande i stolen är jag.riyam Icon_redface
I vilket land önskar du att du blivit förr i och varför?
Irak. Jag är född der och vill verkligen vara der med min släkt och tala mitt egen språk utan att skämmas om jag har sakt fel ord eller stavat det fel! denna veckans sitande i stolen är jag.riyam Icon_cry Men jag vill bo i afrika, jag vill bli läkare för att hjälpa de sjuka och fatiga som finns i afrika. Egentligen mitt land behöver också mig för nu finns också många sjuka som har inte pengar att gå till läkare...
Vem är din favoritmedlem i forumet Twisted Evil ?
Ja du alla är mitt favorita, för alla har ett unik personlighet och närvaro som gör mig glad. jag är glad också att alla hjälper mig för att jag ska lyckas i mitt projektarbete. Jag Tacka alla medlemmarna verkligen!!!
Typ dig! Dina inlägg gör mig alltid att skratta. och jag blir nifiken alltid på vad din kommentar kommer och vara angående de som jag har skrivit. denna veckans sitande i stolen är jag.riyam Fresse

Jag önskar att jag har kunnat svara på alla dina frågor som du hadde önskat dig!!! denna veckans sitande i stolen är jag.riyam Icon_biggrin

https://alla4.swedishforum.net

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

Konservativ eller Liberal

En konservativ vill, Som staffan så elegant uttryckte det, låta samhället sakta växa som ett träd och knipsa bort felaktigheter

En liberal vill låta samhällets träd växa vilt och endast reglera det nödvändigaste (såsom vatten i denna analogi)

Det tredje borde vara kommunism, som vill hugga ner skiten och plantera ett nytt samhälle bredvid, men tänkte att konservativ/liberal skulle vara mer aktuellt att svara på eftersom de i princip är varandras motsatser.

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

Hur går det med den här forumleken? Blir det några fler frågor eller någon annan som ska sitta?

riyamz

riyamz
Admin
Admin

ja vi kan börja med dig!!!!!! Du kan vara detta veckans sittande på stolen!!!

https://alla4.swedishforum.net

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet