www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

Join the forum, it's quick and easy

hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

allt som handlar om ungdomar

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

roliga bilder om djur

+2
vanessa
cecillia
6 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1roliga bilder om djur Empty roliga bilder om djur lör dec 19, 2009 10:52 pm

cecillia

cecillia
ny börjare
ny börjare

roliga bilder om djur Hotdogjpg

roliga bilder om djur 315

roliga bilder om djur 4195_2008-1326_b

roliga bilder om djur 003bl%25F6t%2520katt_jpg

roliga bilder om djur Lordlion67_2_1201695495_6929020

2roliga bilder om djur Empty Sv: roliga bilder om djur tor dec 24, 2009 5:05 pm

vanessa

ny börjare
ny börjare

Jag tycker att alla bilder är roliga!! roliga bilder om djur Icon_jokercolor

3roliga bilder om djur Empty Sv: roliga bilder om djur ons dec 30, 2009 9:54 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin

roliga bilder om djur Hotdogjpg stackar lilla vove..... tenk värkligen om vi människor åt hundar....esch det skulle jag alddrig tänka mig.....
Tckar för bilderna

https://alla4.swedishforum.net

4roliga bilder om djur Empty Sv: roliga bilder om djur mån jan 04, 2010 1:03 am

tja

tja
duktig medlem
duktig medlem

Jag tycker att alla bilder var roliga

5roliga bilder om djur Empty Sv: roliga bilder om djur fre jan 29, 2010 3:32 pm

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

riyamz skrev:roliga bilder om djur Hotdogjpg stackar lilla vove..... tenk värkligen om vi människor åt hundar....esch det skulle jag alddrig tänka mig.....
Tckar för bilderna

Varför skulle du aldrig kunna tänka dig äta hundar? Äter du inte kyckling? Nötkött? Fisk?

roliga bilder om djur Day%20old%20chick

6roliga bilder om djur Empty Sv: roliga bilder om djur lör jan 30, 2010 12:56 am

riyamz

riyamz
Admin
Admin

nee aldrig äta hund. Ko och chikling är ok att äta. Altså jag har ingen bra förklaring till varför jag tänker så.... det är bara så

https://alla4.swedishforum.net

7roliga bilder om djur Empty Sv: roliga bilder om djur lör jan 30, 2010 11:32 am

Andreas

Andreas
ny medlem
ny medlem

Det är för att vi är uppvuxna med djur som Hund, Katt, Häst, m.m som nyttodjur/husdjur.
Därför har det blivit tabu på att äta dessa djur genom åren, eftersom man känner att man behöver behålla dem, antingen för av nytta eller känslomässiga anledningar.
Kor, kycklingar och liknande föder vi upp som endast mat, och vi är därför också vana vid att tänka dem som det.

8roliga bilder om djur Empty Sv: roliga bilder om djur sön jan 31, 2010 1:16 am

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

Det enda jag inte skule vilja äta är djurhjärna. Ko, gris, apa you name it. Man kan få sjukt läskiga sjukdomar :/

Andreas skrev:Det är för att vi är uppvuxna med djur som Hund, Katt, Häst, m.m som nyttodjur/husdjur.
Därför har det blivit tabu på att äta dessa djur genom åren, eftersom man känner att man behöver behålla dem, antingen för av nytta eller känslomässiga anledningar.
Kor, kycklingar och liknande föder vi upp som endast mat, och vi är därför också vana vid att tänka dem som det.
OscarWilde skrev:HurpDurp

Sponsored content

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet