www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

Join the forum, it's quick and easy

hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

allt som handlar om ungdomar

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

vem bestämmer om du är ugly???

3 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1vem bestämmer om du är ugly??? Empty vem bestämmer om du är ugly??? tor nov 19, 2009 3:11 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin

It´s OK to be ugly.. Just ask your mom Wink

Vem bestämmer vad som är fult och snyggt?

SKulle vilja ta ett snack med den!

Slå nå hårt i skallen på den!

Nej men seriöst..

Man säger ju att "det är innsidan som räknas" Osv..

Men det är väl ändå utseendet som skapar första intrycket?

Så vidare man inte snackar utan bild eller nått på msn för första gången eller nån sida..

Så Varför dömmer vi folk på avstånd och sen säger att vi inte går utifrån utseendet eller rent ut sagt är utseendefixerade?

Går du fram till (ursäkta) Fula personen på krogen?

Nej du går efter som snygga..

Eller dom som syns /sticker ut mest.

Sen finns det sånna som går fram till den dom tror är mer derras "klass"

Det är bara bullshit.. som om det skulle finnas nå jävla kategorier på oss männniskor pga av snygghet?

Jag erkänner härmed att jag går på utseende som första intryck!

(det betyder INTE att man själv står framför spegeln hela dagarna)

Och Jag har mina prioriteringar hur dom ska se ut..

Men Tjejer är nog enklare att förklara hur dom ska och INTE ska se ut.. Vad är snyggt?

Jag Tror jag bara behöver nämna en sak..

Storlek?!

Vad är stl zero?

ZERO! Är ingen stl..

Zero är en sjukdom!

Tjejer som kallas "mulliga" Som har lite extra här och där som inte ser ut som vandrande pinnar

Det är en bra stl!

Varför inte bara kalla dom något som "normala" istället för mulliga?

Nya mulliga:

Man har lite mer att ta i en dom "normala"

Inget fel med det häller.

Men man måste tänka lite på hälsan!

Fast kanske låter lite fel att säga normal.. Men nå bättre ord kommer jag fan inte på just nu.

Det är iallafall sjukt att säga att zero är normalt!

men kolla bara på S M L

Inte fan siktar jag på S iaf!

Och ni som skryter om att ni köper kläder på barnavdelnngen..

Väx upp!

Vuxenpoäng till mig Wink

Det är jätte bra skrivet av dig....

Mycket att fundera på tycker jag..vEM BESTÄMMER HUR DET SKA VARA..
Det har blivit missförstånd av detta texten. Det är inte mitt tänka som jag har skrivit utan det är några ungdomar, och jag ville att tillsammans ska diskutera runt deras tankar!!!!!!

Senast ändrad av riyamz den fre dec 18, 2009 4:37 pm, ändrad totalt 1 gång

https://alla4.swedishforum.net

2vem bestämmer om du är ugly??? Empty Sv: vem bestämmer om du är ugly??? tor dec 17, 2009 11:37 pm

The_Fisk

ny börjare
ny börjare

Vem bestämmer vad som är fult och snyggt?

Skulle vilja ta ett snack med den!

Slå nå hårt i skallen på den!

Nej men seriöst..

Man säger ju att "det är innsidan som räknas" Osv..

Men det är väl ändå utseendet som skapar första intrycket?

Så vidare man inte snackar utan bild eller nått på msn för första gången eller nån sida..
Varför skulle du vilja slå någon i huvudet, alla får ha sina åsikter och du ska fan inte slå någon bara för att de har andra åsikter än dig!
Går du fram till (ursäkta) Fula personen på krogen?

Nej du går efter som snygga..

Eller dom som syns /sticker ut mest.

Sen finns det sånna som går fram till den dom tror är mer derras "klass"

Det är bara bullshit.. som om det skulle finnas nå jävla kategorier på oss männniskor pga av snygghet?
Om man raggar på krogen så är man nästan aldrig ute efter ett förhållande utan man är ute efter ett Ons, inget mer.
Om jag vill ha ett ons så vill jag ha en snygg & sexig tjej, inte någon som gör mig direkt avtänd så fort jag ser henne....
Om man vill ha det motsatta könet så får man jobba för det, det är det som de snygga gör ju, de gör att de sticker ut mest osv.
Varför vill man ha någon som inte bryr sig om sitt utseende överhuvudtaget?
Jag erkänner härmed att jag går på utseende som första intryck!

(det betyder INTE att man själv står framför spegeln hela dagarna)

Och Jag har mina prioriteringar hur dom ska se ut..
Säger du inte emot dig själv lite nu?
Du säger att det är bullshit att man går efter snygghet, men du säger också att du själv går efter det, att du har krav på hur den andra ska vara.
Tjejer som kallas "mulliga" Som har lite extra här och där som inte ser ut som vandrande pinnar

Det är en bra stl!

Varför inte bara kalla dom något som "normala" istället för mulliga?

Nya mulliga:

Man har lite mer att ta i en dom "normala"

Inget fel med det häller.

Men man måste tänka lite på hälsan!
Varför är det en bra storlek?
Att bli extrem smal är inte snyggt men att vara mullig är inte heller det, man ska ha en hyffsat vältränad kropp, då är det hälsosamt!
Men folk får välja själva hur de vill att deras kropp ska vara, annars så lever vi inte i ett demokratiskt samhälle.
Sen så finns det inget normalt heller, om man nu ska gå efter det du sa innan att insidan räknas så ska man sluta gå efter vad median säger och bestämma själv, man vill fan inte ha en partner som går efter allt median säger!
Vuxenpoäng till mig Wink
Inte riktigt än, lär dig mer om hur livet verkligen är där ute innan du verkligen ger dig in i ämnet.
That's my 2 cents

3vem bestämmer om du är ugly??? Empty Sv: vem bestämmer om du är ugly??? fre dec 18, 2009 4:35 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin

Hejjj . Jag tyckte verkligen dina åsikter, men du det är inte jag som har skrivit de utan det är några ungdomar har pratat om de och jag ville verkligen väta varför tänker ungdomarna så. och ville att några ska kunna sega emot det de tänter och kanske skulle vi tillsammans ändra deras ställnig mot hur ska man vara.
Tack väntar andras åsikter....

4vem bestämmer om du är ugly??? Empty Sv: vem bestämmer om du är ugly??? sön jan 24, 2010 11:09 pm

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

Jag själv dras till virila, fertila, intressanta, söta, snälla, roliga, i min mening vackra och trevliga människor.

Vem bryr sig om mode?

5vem bestämmer om du är ugly??? Empty Sv: vem bestämmer om du är ugly??? mån jan 25, 2010 11:11 am

riyamz

riyamz
Admin
Admin

Jag bry mig inte om mode. jag tar på mig det som jag tycker är snyggvem bestämmer om du är ugly??? Icon_tongue. Man behöver inte följa modet för att vara snygg och omtyckt av andra. vem bestämmer om du är ugly??? Icon_scratch

Sponsored content

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet