www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

Join the forum, it's quick and easy

www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh
www.alla4.swedisforum.net
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

allt som handlar om ungdomar


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

I mitt hjärta...

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1I mitt hjärta... Empty I mitt hjärta... sön jan 24, 2010 11:47 pm

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

I mitt hjärta finns det två förmak, två kammare, alltid lite blod, hjärtklaffar, en aorta och lite annat smått och gott...


But seriously

Riyamz, jag menar detta på det vänligaste möjliga sätt. Du stavar som en kratta! Du är säkert väl medveten om detta men om du siktar på att få ihop ett någorlunda seriöst forum krävs det att DU, skaparen, stavar hyfsat bra. Det största problemet är väl att många av forumdelarna, d.v.s. ämnena är felstavade, vilket är helt oacceptabelt.

Här är ett utdrag från din framsida med alla felstavade ord eller meningsuppbyggnadsfel markerade:


Jag hadde lite ord att dela ut till er .
Meningen inte bara att logga in en gång och sedan hejdå Utan här vill jag att alla ska ha de roligt och utnytja detta sajten till er behov på alla möjliga sätt.Ni har schansen att önsa de ni vill under ett År...

Kan jag föreslå att du skriver in en text på t.ex. word och använder spellcheck innan du lägger upp något?

2I mitt hjärta... Empty Sv: I mitt hjärta... mån jan 25, 2010 10:44 am

riyamz

riyamz
Admin
Admin

Jag tackar dig värkligen för ditt ärlighet och för att du vågade sega de du ville. jag vet att jag stavar fel ibland men jag har mina själ.
1) Jag är inte svensk jag har varit i sverige bara 5år. Jag har inte studerat svenska heller utan jag börja med det förra året. Det skulle vara svårt för en människa att kunna stava rätt bara under 5 år.
2) Detta sajten är mitt projektarbete dfr att jag går åk3 i naturptogrammet. Och när min lärare ska betyg sätta mig kommer de inte att sätta det på stavningen. Utan dett geller bara hur jag har skafat sajten. Jag vet kanske det är svårt för er att förstå vad jag har skrivit men jag gör alltid mitt bästa för att lära mig stavningen. (Jag lovar dig)
3) Jag har mycket att göra du vet mycket prov drf brukar jag sktiva fort här för att hinna med andra saker. Detta medför också att jag blir stressig och skriver fel.
Jag hoppas värkligen att ni förstår mig. och att jag jag mitt bästa för att alla ska vara nöjda.
Tack igen Oscar det var verkligen trevligt att du tiog upp detta ämnet...
riyamz

https://alla4.swedishforum.net

3I mitt hjärta... Empty Sv: I mitt hjärta... mån jan 25, 2010 6:48 pm

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

Och en sak till...

Du måste inte tacka för alla inlägg. Personligen vill jag hellre ha respons och dina egna reflektioner.

4I mitt hjärta... Empty Sv: I mitt hjärta... mån jan 25, 2010 8:15 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin

OKKKKKK.... Jag ska försöka!!!!

https://alla4.swedishforum.net

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet