www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

Join the forum, it's quick and easy

www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh
www.alla4.swedisforum.net
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

allt som handlar om ungdomar


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Mycket "tjejgrejor"

3 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Mycket "tjejgrejor" Empty Mycket "tjejgrejor" fre feb 12, 2010 12:58 am

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

Är det bara jag eller postas det väldigt mycket typiska tjejgrejor här, såsom smink, barbie, mode, smycken o.s.v.?

Kom igen, var lite feministiska! Könskvotering, orättvis lön, tjejer med hijabs svårigheter att hitta jobb, kvinnoförtryck! Lite mer borde väl kunna diskuteras här. Ni borde såklart inte bli FI aktivister hela bunten såklart, men här är ju nästan uteslutande inlägg om saker som inte är så viktiga (enligt mig).

2Mycket "tjejgrejor" Empty Sv: Mycket "tjejgrejor" fre feb 12, 2010 1:02 am

tja

tja
duktig medlem
duktig medlem

Barbie????????????????????

3Mycket "tjejgrejor" Empty Sv: Mycket "tjejgrejor" fre feb 12, 2010 1:13 am

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

tja skrev:Barbie????????????????????


Barbie är en typisk "tjejgrej". Jag vet att ingen skrivit om det innan, men jag ville ge exempel på vad allmänheten anser vara tjejgrejor.

4Mycket "tjejgrejor" Empty Sv: Mycket "tjejgrejor" fre feb 12, 2010 8:29 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin

Du eftersom det är en tjej forum så bode killa inte lägga sig i, tjejer få själv bästemma över vad som ska skrivas in här.
Det är ingen religion forum för att vi ska prata om hijab och sånt.....

https://alla4.swedishforum.net

5Mycket "tjejgrejor" Empty Sv: Mycket "tjejgrejor" sön feb 14, 2010 7:05 pm

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

riyamz skrev:Du eftersom det är en tjej forum så bode killa inte lägga sig i, tjejer få själv bästemma över vad som ska skrivas in här.

Det är faktiskt en väldigt bra poäng... Jag mest tänkte att tjejer kanske ville diskutera saker som kvinnoförtryck eller liknande. Men det finns ju redan diskutionsforum för det scratch .

Bah, känner mig lite dum Embarassed Razz

6Mycket "tjejgrejor" Empty Sv: Mycket "tjejgrejor" sön feb 14, 2010 9:32 pm

riyamz

riyamz
Admin
Admin

ja det gör inget man lär sig av sitt misstag!!!

https://alla4.swedishforum.net

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Liknande ämnen

-

» Ne-yo "mad"....

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet