www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

allt som handlar om ungdomar

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Marijuana (och andra droger)

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1 Marijuana (och andra droger) i ons feb 10, 2010 3:37 pm

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
Mitt projektarete handlar om växten Cannabis Sativa med underart Indica och Ruderalis. Jag har även tagit mig tid att undersöka andra droger, må det vara alkohol, LSD, toppslättsskivlingar, nikotin eller liknande.

Då jag är självutnämnd expert på ämnet åtar jag mig att svara på frågor om ämnet. Vad ni än skulle vilja fråga om Cannabis vet jag.

Några frågor?

The only thing worse than being talked about is being misquoted... well... there's also the Holocaust... The only two things that are worse than being talked about are... well, hard labour is pretty bad too... The only three things that are worse... Now that I think about it, the Spanish Inquisition was worse.

2 Sv: Marijuana (och andra droger) i ons feb 10, 2010 7:15 pm

riyamz

Admin
Admin
Alltså du går också åk3 och har projekt arbete som mig???

http://alla4.swedishforum.net

3 Sv: Marijuana (och andra droger) i tor feb 11, 2010 12:34 am

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
riyamz skrev:Alltså du går också åk3 och har projekt arbete som mig???

Jupp.

The only thing worse than being talked about is being misquoted... well... there's also the Holocaust... The only two things that are worse than being talked about are... well, hard labour is pretty bad too... The only three things that are worse... Now that I think about it, the Spanish Inquisition was worse.

4 Sv: Marijuana (och andra droger) i tor feb 11, 2010 5:39 pm

riyamz

Admin
Admin
ok lycka till! om du behöver hjälp seg till bara

5 Sv: Marijuana (och andra droger) i fre feb 12, 2010 1:40 am

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
Här är någonting för att få igång debatt/frågor...

6 Sv: Marijuana (och andra droger) i fre feb 12, 2010 1:43 am

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
En till

7 Sv: Marijuana (och andra droger) i fre feb 12, 2010 8:20 pm

riyamz

Admin
Admin
Jag tycker synd om de som drogar. Alltså dem förstör sitt liv helt och hållet. Dem åverkar deras omgivning också på negativt sätt.

8 Sv: Marijuana (och andra droger) i sön feb 14, 2010 6:53 pm

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
riyamz skrev:Jag tycker synd om de som drogar. Alltså dem förstör sitt liv helt och hållet. Dem åverkar deras omgivning också på negativt sätt.

Hur definierar du "drogar"? Är det att ta en viss drog någon gång om året/månaden eller är det att ta en substans varje dag, flera gånger om dagen?

9 Sv: Marijuana (och andra droger) i sön feb 14, 2010 9:14 pm

riyamz

Admin
Admin
alttså¨ det finns så¨na som drogar varje dag. och levar bara för att kunna få nesta dos. Dem har inget liv man kan sega.

10 Sv: Marijuana (och andra droger) i sön feb 14, 2010 11:46 pm

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
Men vad tycker du om dem som tar droger när det passar och har kul, utan att vara beroende eller kroniskt/socialt negativt påverkade?

11 Sv: Marijuana (och andra droger) i mån feb 15, 2010 1:30 pm

riyamz

Admin
Admin
man kan inte sluta droga när man vill. Om man blev beroende då har man suttit fast. Det är negativt med droger even om det är för rolighet skull. Inget är rolig med droger.

12 Sv: Marijuana (och andra droger) i mån feb 15, 2010 5:23 pm

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
riyamz skrev:man kan inte sluta droga när man vill. Om man blev beroende då har man suttit fast. Det är negativt med droger even om det är för rolighet skull. Inget är rolig med droger.

Har du använt några droger? Vet du hur det känns att vara beroende? Folk tar ju droger för att ha kul, och finns det inga negativa effekter/det är inte beroendeframkallande borde det enligt din definition vara okej att ta droger?

13 Sv: Marijuana (och andra droger) i mån feb 15, 2010 9:15 pm

riyamz

Admin
Admin
nej jag har aldrig drogat och vill inte heller droga!!!

14 Sv: Marijuana (och andra droger) i mån feb 15, 2010 11:33 pm

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
Jag tycker att ansvarsfullt drogande är positivt och kan ge guldkant åt livet iallafall. Att vara full eller så ibland är inte farligt inom rimliga gränser och man kan ha rätt kul om man inte "överdoserar".

Sponsored content

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet