www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

Join the forum, it's quick and easy

www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh
www.alla4.swedisforum.net
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

allt som handlar om ungdomar


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

En gammal film men bra.

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1En gammal film men bra. Empty En gammal film men bra. lör feb 27, 2010 7:00 pm

tja

tja
duktig medlem
duktig medlem

Jag tipsar er att se Hitta Nemo den är rolig..

Handling:
Möt Nemo, en ung och nyfiken clownfisk som fångas av en sportdykare och hamnar i ett akvarium på en tandläkarmottagning i Sydney. Nu är det upp till Marvin, Nemos ängslige pappa, att rädda honom! Han får sällskap av den hjälpsamma men väldigt glömska fisken Doris och tillsammans ger de sig ut i det stora farliga havet. Längs vägen tvingas de ta sig förbi skräckinjagande hajar, surfande sköldpaddor, lömska brännmaneter, hungriga fiskmåsar och mycket mer. Samtidigt funderar Nemo och de andra fiskarna i akvariet på att fly. En djärv plan för att ta sig tillbaka till havet håller på att ta form.


En gammal film men bra. 34946kb6

2En gammal film men bra. Empty Sv: En gammal film men bra. lör feb 27, 2010 7:10 pm

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

Den finns på youtube. Kolla mitt "blandade forum" inlägg.

3En gammal film men bra. Empty Sv: En gammal film men bra. lör feb 27, 2010 9:45 pm

tja

tja
duktig medlem
duktig medlem

Jag vet men det är tråkit att se den på youtube det är bätre att ladda ner den eller köpa den..

4En gammal film men bra. Empty Sv: En gammal film men bra. sön feb 28, 2010 11:58 pm

OscarWilde

OscarWilde
duktig medlem
duktig medlem

tja skrev:Jag vet men det är tråkit att se den på youtube det är bätre att ladda ner den eller köpa den..

Streama är bra när man t.ex. kommer på försent att man vill se en film, inte har utrymme på hårddisken eller inser att moderaterna kommer ge dig på smällen om de hittar dig medan du laddar ner film. Köpa är aldrig ett alternativ Twisted Evil

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet