www.alla4.swedisforum.net
hej!!!
detta medelande tyder på att du är inte medlem med oss i detta forumet eller så du är inte inloggat. var vänlig och bli inloggat elle om du tänker dig bli medlem så är vi tacksam för det
mvh

allt som handlar om ungdomar

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

roliga bilder som ni bör inte missa

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1 roliga bilder som ni bör inte missa i mån okt 12, 2009 6:56 pm

riyamz

Admin
Admin
Här är några roliga bilder som jag tror att ni kommer och gilla!!!

Vad tycker ni????

http://alla4.swedishforum.net

2 Sv: roliga bilder som ni bör inte missa i lör okt 17, 2009 1:37 pm

serina

ny börjare
ny börjare
Första bilden var roligaste och tredie också

3 Sv: roliga bilder som ni bör inte missa i tor jan 21, 2010 12:08 am

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
serina skrev:Första bilden var roligaste och tredie också

Tycker typ samma.

Fler bilder:

Verkar som om vissa av bilderna inte syns så bra. Om ni laddar ner dem så kan ni se hela bilden.

The only thing worse than being talked about is being misquoted... well... there's also the Holocaust... The only two things that are worse than being talked about are... well, hard labour is pretty bad too... The only three things that are worse... Now that I think about it, the Spanish Inquisition was worse.

4 Sv: roliga bilder som ni bör inte missa i tor jan 21, 2010 5:25 pm

riyamz

Admin
Admin
Tack Oscarwild för bilderna det är så att jag tog bort några bilder pga att det kan vara kränkande för vissa grupper av människor och det var inte the point of it.. Utan här vill vi att folk ska ha det roligt och alla kan känna sig välkomna...
tack riyam

5 Sv: roliga bilder som ni bör inte missa i fre jan 22, 2010 10:55 pm

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
riyamz skrev:Tack Oscarwild för bilderna det är så att jag tog bort några bilder pga att det kan vara kränkande för vissa grupper av människor och det var inte the point of it.. Utan här vill vi att folk ska ha det roligt och alla kan känna sig välkomna...
tack riyam

Ok, om du skulle kunna förklara för mig vad som är kränkande med följande bilder:

Zombiejesus
Jesus återuppstod efter ett antal dagar. Vänligen motivera censur

Mcdonaldsreligionen
Min personliga åsikt om religioner i allmänhet. Vänligen motivera censur

Raptorjesus
Vänligen motivera censur

Jesus saves
Vänligen motivera censur

Pamperskillen
Vänligen motivera censur

Killen som borstar tänderna
Vänligen motivera censur

Nunnan som röker
Är endast ett felaktigt beteende av personen i fråga, vänligen motivera censur

Bibelbilden med FAKTA om hur bibeln kom till
Vänligen motivera censur

Mannen och kvinnan som läser biblen och muslimkvinnan som badar kan jag förstå. Vad jag inte kan förstå är varför du inte tog bort Garys weather forecasting stone som antyder att svarta ("niggers" som det står på skylten) snor allt (t.o.m. stenar)

Snickersjesus är ett gränsfall...

The only thing worse than being talked about is being misquoted... well... there's also the Holocaust... The only two things that are worse than being talked about are... well, hard labour is pretty bad too... The only three things that are worse... Now that I think about it, the Spanish Inquisition was worse.

6 Sv: roliga bilder som ni bör inte missa i mån jan 25, 2010 2:03 am

Caroline Hansson

ny medlem
ny medlem
Ingen av bilderna är menade att vara kränkande, känner man sig kränkt när man kollar på bilderna tar man sig själv för seriöst.

7 Sv: roliga bilder som ni bör inte missa i mån jan 25, 2010 11:01 am

riyamz

Admin
Admin
Jag har tagit bort bilderna redan. Det finns vissa personer som är väldigt känsliga och det är inte meningen att såre dem.

8 Sv: roliga bilder som ni bör inte missa i mån jan 25, 2010 6:35 pm

OscarWilde

duktig medlem
duktig medlem
riyamz skrev:Jag har tagit bort bilderna redan. Det finns vissa personer som är väldigt känsliga och det är inte meningen att såre dem.

Jag vet att du menar när du säger att du tog bort dem för att folk kan tycka de är stötande.

Min fråga var på vilket sätt man kunde uppfatta bilderna jag listade som stötande, med god motivation...

Sponsored content

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet